شما اینجا هستید

اخبار باغملک » «برگزاری کارگاه آشنایی با نحوه مطالبه گری سازمان های مردم نهاد شهرستان باغملک»
نویسنده : خبرنگار مدینه اسدی

«برگزاری کارگاه آشنایی با نحوه مطالبه گری سازمان های مردم نهاد شهرستان باغملک»

سیروس داوودی نماینده سازمان های مردم نهاد خوزستان در باغملک :
سازمان های مردم نهاد از مطالبه گران جامعه هستند ، روحیه مطالبه گری را بالا ببرید.

به گزارش خبرنگار ما ؛
کارگاه آشنایی با نحوه مطالبه گری با هدف دانش افزایی در تشکل ها و در خصوص مطالبه گری اجتماعی و راهکارهای اجتماعی با حضور سمن ها ، نیروهای محیط زیست ، سازمان های مردم نهاد و تشکل ها در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور باغملک برگزار شد.

سیروس داوودی نماینده سازمان های مردم نهاد استان خوزستان گفت :

فعالین اجتماعی، مدیران سمن ها، خیریه ها، گروه های جهادی، پویش های مردمی و هرگونه فعالیت داوطلبانه مردمی در توسعه ی اجتماعی و رفع آسیب ها که با نقش آفرینی خودجوش و اثرگذار در سوانح و بلایا هستند همیشه در کنار دولت و مردم بوده اند.

داوودی در این کارگاه به وظایف محیط زیست در برنامه هفتم توسعه ، وظایف شهرداری ها در حوزه محیط زیست ، اهداف سمن ها ، آشنایی سازمان های مردم نهاد با نحوه مطالبه گری و برنامه سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ اشاره داشتند.

این کارگاه به همت انجمن دیده بان جلگه سبز خوزستان ، انجمن دوستداران محیط زیست قلعه تل و با حمایت سازمان محیط زیست کشور، اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، استانداری خوزستان و خانه سمن ها برگزار شد؛ کارگاه آشنایی با نحوه مطالبه گری از سری کارگاه های توان افزایی سمن ها بوده که با هدف ارتقا دانش انجمن‌های محیط زیستی برنامه ریزی و اجرا شد و با استقبال ۵۰ نفر از فراگیران شهرهای ابوالعباس، باغملک، صیدون، قلعه تل و لالب مواجه و به صورت فعال و تعاملی برگزار شد.

شایان ذکر است ؛

در این کارگاه آموزشی مباحثی چون آشنایی با قوانین سازمان های مردم نهاد ، مدیریت سازمان های مردم نهاد ، اصول سازماندهی تشکیلاتی ، نحوه جذب در تشکل های اجتماعی و اصول مطالبه گری مطرح شد.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

عصر باغملک | آخرین اخبار و مطالب شهرستان باغملک، اخبار خوزستان، ایران و جهان