شما اینجا هستید

اخبار باغملک » گروه جهادی پزشکی نادی الطبا با حضور در باغملک ، بصورت رایگان اقدام به معاینه شهروندان کرد
نویسنده : مدینه اسدی

تیم پزشکی جهادی نادی الطبا ، پزشکان بدون مرز

گروه جهادی پزشکی نادی الطبا با حضور در باغملک ، بصورت رایگان اقدام به معاینه شهروندان کرد.

به گزارش خبرنگار ما :
۲۸اریبهشت ۱۴۰۳ ؛

بهمئی ریاست بیمارستان باغملک گفت :
تیم سلامت خیریه نادی الطبا ، یک تیم پزشکی جهادی می باشد که همکاران فوق تخصص ریه ، فوق تخصص کلیه ، فوق تخصص روماتولوژی ، فوق تخصص نفرولوژی رادیو لوژی ، سونوگرافی ، متخصص قلب ، متخصص اطفال ، متخصص بیهوشی ، کارشناس روانشناسی ، کارشناس روان تنی ، کارشناس تغذیه ، کار شناسان مامایی و متخصص زنان بیمارستان باغملک که به صورت جهادی به کمک کارشناسان مامایی در حال ارائه خدمات هستند و همچنین داروهای رایگان با دستور پزشک در اختیار مردم شریف شهرستان باغملک قرار می گیرد.

بهمئی افزود :

امیدواریم چنین کارهایی خیری بصورت روتین (Routine) انجام شود و از تیم خیری نادی الطبا خواهش می کنیم که بصورت مستمر تشریف بیاورند و الحمدالله امروز تمام امکانات این بیمارستان را در اختیار تیم پزشکان قرار دادیم که از جمله ؛ دو دستگاه سونوگرافی ، اوکی قلب ، دستگاه تست قلب و….هستند که همانطور که در توضیحات گفته شد این تیم بصورت جهادی مردم شهرستان ما را بصورت رایگان ویزیت می کنند بتوانند از تجهیزات بیمارستان به نحو احسنت استفاده نمایند.

بهمئی ریاست بیمارستان تصریح کرد :

تیم پزشکانی که امروز به شهرستان باغملک شرفیاب شدند تیم بسیار بسیار حاذق از لحظ پزشکی آمد که باعث افتخار است در خدمت شان باشیم و آن شاالله بتوانیم در ماه‌های آینده چنین خدمات رایگانی را به مردم شهرستان و روستاهای اطراف ارائه دهیم.

وی در پایان افزود :

تیم پزشکان نادی الطبا ، در روزهایی که تعطیل اند به شهرستانهای مختلف مراجعه میکنند و خدمات و معاینات خیری ارائه میکنند که کارشان قابل تقدیر و ستایش است که امروز هم قرعه به نام شهرستان باغملک افتاد.
و سعادت داشتیم در خدمت تیم خیر نادی الطبا باشیم که بصورت جهادی خدمت میکنند در هر بخشی از کلینیک که در طبقه همکف است یک منشی خدمات رسان وجود دارد ، همکاران خدماتی که زحمات زیادی را متحمل می شوند ، اکبر ممبینی عضو هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستانهای ایذه و باغملک و معاون درمان ، مدیر شبکه بهداشت و درمان ، مدیر کلینیک ، مدیر داخلی ، نوروزی مدیر سابق بیمارستان هم پا به پای این تیم ایثارگر و جهادی در حال خدمت رسانی به مردم در بیمارستان باغملک هستند.

در ادامه دکتر مرتضی اکبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باغملک خطاب به اصحاب رسانه گفت :

خبرنگار و اصحاب رسانه در اصلاح امور قدم بردارد ، ما یک خط قرمز داریم که آن هم مردم هستند کار با هیچ جناح سیاسی و قبیله ای نداریم . ما کارمند و نیروی وزارت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی هستیم که رسالت ما سلامت مردم است و تا آنجایی که این مجموعه به ما اجازه دهد ، تلاش ما برای سلامت مردم است.

اکبری در ادامه بیان داشت :

بدترین دوران نظام سلامت به لحاظ تمام فشار های اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی است و ما در تمام زمینه ها مشکل داریم ، مهمترین مشکلاتی که در مجموعه است و به ما هم بر نمی گردد تامین نیروی انسانی متخصص است از جمله نیروهای پرستاری ، ماما ، نیروهای درمانی بهداشتی است که نگهداشتن و جذب چنین متخصصانی مهم می باشد و از رسانه ها و خبرنگاران خواهشمندیم که انتقاد داشته باشید اما سازنده باشد ، به ما مشکلات را بگویید اما سعی شود سازنده باشد ، در جاهایی هم انتقادهایتان را رسانه نکنید چون ممکن است روحیات مردم را تحت‌الشعاع قرار دهد ، شنونده خوبی باشید .

اکبری در پایان گفت :

به هیچ عنوان قصد فریبکاری یا دو رویی را نداشته و نداریم هرجایی لازم باشد ما بیشتر مطالبه گری میکنیم تا زمانی که خیالمان از بابت سلامت مردم راحت باشد که طبق آمارهای سازمان جهانی بهداشت ، سلامت مقوله چند وجهی است که ۲۵ درصد آن در اختیار دولت هاست و ۷۵ درصد در اختیار سایر گروهها و سازمانهاست ، بنابراین رسانه می تواند کمک بزرگی به مادر حوزه بهداشت و سلامت داشته باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

عصر باغملک | آخرین اخبار و مطالب شهرستان باغملک، اخبار خوزستان، ایران و جهان