شما اینجا هستید

اخبار باغملک » همایش خبرنگاران و فعالین فضای مجازی با فرمانده سپاه باغملک

همایش خبرنگاران و فعالین فضای مجازی با فرمانده سپاه باغملک

جمعی از مدیران رسانه‌ها و فعالین فضای مجازی با فرمانده سپاه باغملک دیدار کردند.

فاضل عارف در جمع خبرنگاران و فعالین فضای مجازی در باغملک گفت: خوشحالم که در جمع کسانی هستم که اهل صداقت و راستگویی اند ، کسانی که ارزشهای جامعه را شناخته و در جهت احترام به ارزشها و هنجارهای جامعه تلاش می کنند ، کسانی که در راستای اعتماد عمومی تلاش نموده در جهت امید بخشی و امید افزایی در جامعه در حال جهاد هستند.

فرمانده سپاه باغملک در ادامه بیان داشتند؛ کسانی که درد ها و آلام جامعه را به نحو شایسته انعکاس می دهند ، کسانی که تریبون جامعه و مردم هستند ، کسانی که خیرخواه و دلسوز مردم هستند.

عارف با اشاره نقش خبرنگاران افزود؛ خبرنگاران ، در واقع پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و ان شاالله این قشر دلسوز همیشه در جهت این مردم فهیم و فرهیخته، این مردم نجیب و شریف در حال تلاش می باشند و به تعهدی که به جامعه دارند پایبند هستند و ان شاالله با تریبون، با قلمی که در دست دارید تریبون رسا و راستگویی باشد. ان شاالله شرف قلم خود را باهیچ چیزی معاوضه نکنید و در جهت بهبود وضعیت جامعه کوشا باشید.

فرمانده سپاه باغملک : قدر بیان خود و قلم خود را بدانید ، ان شاالله اهل نقد منصفانه ، مصلحانه و مشفقانه در جهت ارتقا جامعه باشید. سپاه و بسیج که در فضای مجازی حضور دارند و در بالاترین مرتبه تکنولوژی قرار دارند ، سپاهی که از شرق دریای مدیترانه تا شاخ آفریقا تا آمریکای لاتین حضوری فعال و امید بخش دارد ، سپاهی که سبب امید دوستان و بیم دشمنان است.

عارف با توجه به رسالت خبرنگاری گفت؛ با آگاهی بخشی دقیق قدر این رسالت خود را بدانید و ماهم در سپاه در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی در کنار خبرنگاران و کسانی که در راستای جامعه و درد مردم تلاش می کنند خواهیم بود.

فاضل عارف فرمانه سپاه باغملک در پایان همایش فالین فضای مجازی اظهار داشت: سپاه خانه خبرنگاران است، خانه امید آنهاست، ان شاالله این ارتباط در جهت منافع مردم و جامعه خواهد بود.

حجت الاسلام سید سبحان میرسالاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه باغملک با توجه به حساسیت فضای مجازی با اشاره به سخنان حضرت آیت الله خامنه ای در مورد فضای مجازی که بیان داشتند اگر رهبر نبودم مسئولیت فضای مجازی را بر عهده می گرفتم.

میرسالاری در ادامه افزود؛ در اهمیت برنامه فضای مجازی ، با سه عامل حساسیت زدایی ، تضعیف امید ، بی عدالتی روبرو هستید پس مواظب گفتار و رفتارتان باشید.

وی در جایی دیگر به روایتی از امام صادق (ع) که به بحث فضای مجازی می پردازد اشاره کرد :

قال الصادق (علیه السلام):
«من رَوی عَلی مُؤْمنٍ رِوایةً یریدُ بِها شَینهُ وَهَدْمَ مُروُئَتهِ لِیَسْقُطَ مِنْ اَعْینُ النّاسِ اَخْرَجَهُ اللهُ مِنْ وَلایته اِلی وَلایَة الشّیطانِ فلا یَقْبَلُه الشیطان»

امام صادق (علیه السلام) فرمود:
«هر کس بر ضرر مؤمن حکایتی نقل کند و مقصودش این باشد که او را چرکین کند و آبروی او را بریزد، تا از چشم مردم بیافتد؛ خدا او را از بستگی خود براند و به بستگی با شیطان بکشاند و شیطان نیز او را نپذیرد».

سرگرد سجاد بهمئی مسئول بسیج رسانه استان خوزستان در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران باغملک گفت؛ اگر خبرنگاری بتواند به درستی مطالبه گری کند قطعا موفق خواهد شد.

بهمئی اضافه کرد؛ خبرنگاران در حوزه اطلاع رسانی مسئولیت اجتماعی سنگینی بر عهده دارند و از تمام مدیران و مسئولین باید مطالبه گری کنند که یکی از جریانات و ترازهای کاری است، مسئولین نیز موظف هستند که پاسخگوی آنان باشند.

در حاشیه همایش فعالان فضای مجازی، امین امینی زاده با حکم رئیس بسیج رسانه استان خوزستان ، مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان باغملک معرفی گردید.

در پایان با اهدا لوح سپاس از خبرنگاران و فعالین مجازی تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار : مدینه اسدی ✍🏻

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

عصر باغملک | آخرین اخبار و مطالب شهرستان باغملک، اخبار خوزستان، ایران و جهان